Oferta: Strona dla małej firmy
Czy Twoja firma potrzebuje strony?

W dziewięćdziesięciu dziewięciu przypadkach na sto, współczesny biznes nie ma żadnych szans na rozwój i nawiązanie walki z konkurencją, bez posiadania własnej strony internetowej. Nie musi być to od razu wielki, regularnie uaktualniany serwis – wystarczy prosta sieciowa wizytówka złożona z kilku podstron, która pozwoli osiągnąć podstawowe cele. Pomyśl o tym: potencjalny klient szukający usługi lub produktu, niemal na pewno spróbuje zasięgnąć języka w sieci. Prawdopodobnie wpisze w wyszukiwarce odpowiednią frazę i nazwę swojego miasta bądź regionu. Jeśli nie trafi na Ciebie, bez względu na wszystko, pójdzie do konkurencji.

Nieistotne czy prowadzisz zakład fryzjerski, gabinet stomatologiczny, zakład samochodowy czy salon masażu. Ścieżka pozyskiwania klientów w każdym przypadku wygląda podobnie i zaczyna się w świecie wirtualnym. Nawet jeśli posiadasz monopol w swojej okolicy, dla wielu ludzi – zwłaszcza młodych – pozostaniesz niewidzialny, nie pokazując się w Googlach. Niektórzy sądzą, że wystarczy założenie konta na facebooku. Niestety, choć fanpage posiada swoje zalety i pozwala nawiązać więź z klientelą, nie stanowi substytutu dla klasycznej, własnej witryny www. Posiadanie tej ostatniej to już norma i wręcz obowiązek.

Mała (i tania) strona dla małej firmy

Ta oferta skierowana jest głównie do małych przedsiębiorców, pragnących szybko i jak najtaniej zaznaczyć swoją obecność w internecie. Nie ma w tym nic złego czy dziwnego; wręcz przeciwnie – to realistyczne podejście do sprawy. Choć posiadanie własnej strony www bez wątpienia będzie dla Ciebie niezwykle korzystne, nie ma sensu rzucać się z motyką na Słońce. Prowadząc niewielki, ograniczony terytorialnie interes, potrzebujesz prostej, ale jednocześnie schludnej i przejrzystej witryny. Takiej, na której potencjalny klient znajdzie komplet najważniejszej informacji.

Oczywiście wygląd, ułożenie oraz treść strony to kwestie całkowicie indywidualne i zależą od specyfiki danej działalności. Niemniej, przeciętna wizytówka firmy powinna zawierać takie elementy (podstrony) jak:

– informacje dot. firmy, może również jej historię (O nas);
– dane kontaktowe, zwłaszcza numery telefonów oraz adres e-mail;
– cennik zawierający choćby niektóre lub przybliżone ceny oferowanych usług.

To schemat prostej strony, zawierającej jednak komplet najważniejszych informacji, co na pewno doceni osoba zastanawiająca się nad dokonaniem zakupu. Tylko tyle i aż tyle. Kluczem do sukcesu będzie jednak zadbanie o to, aby powyższe elementy zostały wykonane z należytą starannością, a wszystkie dane były dostępne na wyciągnięcie ręki.

Czy strona mi się spodoba?

System WordPress, z którego skorzystamy, posiada niemal nieograniczone możliwości w sferze dostosowywania wyglądu do gustu użytkownika. Jeśli postanowisz skorzystać z naszych usług, postaramy się znaleźć taki szablon i tak go zedytować, aby odpowiednio współgrał z charakterem Twojej działalności. Ustalimy kolorystykę, wybór fontów oraz układ strony, a w miarę technicznych możliwości spełnimy również Twoje indywidualne życzenia.

Pamiętaj ponadto, że niczym nie ryzykujesz. Po skończeniu prac nad projektem, zostanie Ci on przedstawiony i jeżeli z jakiegoś powodu kompletnie by Ci nie odpowiadał – nie musisz go przyjmować. Wybór należy do Ciebie.

Co dalej?

Klienci mają różne potrzeby i wychodząc im na przeciw, przewidujemy dwojaką formułę współpracy. Preferowana przez nas opcja abonamentowa, dotyczy długotrwałej współpracy, w ramach której nie tylko projektujemy dla Ciebie stronę, ale również odpowiadamy za jej działanie. W opcji drugiej tworzymy dla Ciebie stronę na Twoim własnym serwerze (w razie potrzeby pomożemy z wyborem hostingu) i po zakończeniu prac zostawiając ją wyłącznie do Twojej dyspozycji.

Co z domeną?

Zdecydowanie najkorzystniejszą opcją, zarówno pod względem wizerunkowym jak i przyszłej optymalizacji SEO, jest postawienie strony pod adresem twojastrona.pl. Oczywiście jeżeli domeny jeszcze nie posiadasz możemy ją w Twoim imieniu zarejestrować i podpiąć no nowo stworzonej strony. Zazwyczaj w pierwszym roku działania domena pozostaje bezpłatna.

Co z serwerem?

Wszystkie treści, które widzisz w internecie, spoczywają na dyskach jakichś serwerów. Twoja strona również musi skorzystać z usługi hostingu, na którego serwerach zostanie zainstalowana. Rzecz jasna służymy pomocą i doradzimy wybór serwera, który spełni Twoje potrzeby.

Istnieje też inna, znacznie tańsza opcja. Małe strony (takie jak wizytówka firmy) mogą korzystać z hostingu łączonego. Witryna spocznie na naszym serwerze, wraz ze stronami innych klientów, którzy zdecydowali się na taki wariant. W ten sposób koszty się rozkładają, a Ty nie musisz martwić się szczegółami technicznymi. Opłata w tym wariancie wynosi 50 zł na rok.

Jesteś zainteresowany?
Promocja dla małych miejscowości!

Naszej firma bardzo chętnie podejmuje współpracę z podmiotami pochodzącymi z niewielkich miejscowości, pomagając im odnaleźć się w sieci. Zgodnie z tą ideą, przedsiębiorcy ze wsi oraz miasteczek poniżej 50 tys. mieszkańców mogą liczyć na specjalny rabat i cenę niższą o 100 zł!

the comments are closed