Oferta: Wdrożenia analityki
Do czego Ci analiza danych?

Wiedza to siła. Chcąc osiągnąć sukces w sieci, niezależnie od tego czym się zajmujesz, musisz wiedzieć jak Twoją stronę widzą użytkownicy. Dzięki zainstalowaniu odpowiednich skryptów uzyskasz dokładne informacje na temat liczby unikalnych użytkowników, odsłon, kliknięć w linki, wypełnień formularza i wielu, wielu innych cennych informacji. To bardzo ważne, ponieważ, tylko na tej podstawie będziesz mógł stwierdzić, kto trafił na Twoją witrynę i czego na niej szukał.

Tego typu statystyki są również często wymagane przez podmioty potencjalnie zainteresowane współpracą z Twoim serwisem. W końcu nikt nie chce kupować kota w worku.

Czym jest Google Analytics?

Wdrożenie Google AnalyticsGoogle Analytics to zdecydowanie najpopularniejszy system analizujący ruch na stronach internetowych. Nie będzie przesady w stwierdzeniu, że jest on obecnie obowiązkowym narzędziem dla każdego właściciela witryny. GA w przejrzysty sposób udziela wszystkich podstawowych danych na temat użytkowników serwisu i pozwala łatwo wyeksportować statystyki do Excela lub pliku pdf. Jeśli będziesz chciał nawiązać z kimś współpracę w sieci, możesz być pewny, że zostaniesz poproszony o właśnie takie potwierdzenie popularności swojej strony.

Czym jest Google Tag Manager?

Wdrożenie Google Tag ManagerTo drugie narzędzie spod szyldu Google, służące do internetowej analityki danych. Google Tag Manager ściśle współgra z Google Analytics i pozwala jeszcze dokładniej śledzić ruch użytkowników serwisu. Dzięki niemu możemy „otagować” poszczególne elementy strony – jak adresy e-mail, numery telefonów, formularze – i zliczać ich wyświetlenia, użycia, kliknięcia i tak dalej. Po odpowiednim skonfigurowaniu, informacje o tych zdarzeniach będą gromadzone w GA i widoczne w odpowiednim miejscu panelu.

Jak wygląda wdrożenie?

Same narzędzia są przez Google udostępnione nieodpłatnie, należy je tylko w należyty sposób zainstalować oraz skonfigurować. Polega to na zaimplementowaniu odpowiednich skryptów wewnątrz kodu Twojego serwisu. Od strony technicznej wygląda to różnie w zależności od architektury strony.

Jeśli zdecydujesz się na naszą usługę, poprosimy Cię o dostęp do panelu administracyjnego strony i być może, jeśli to będzie konieczne, o dane dostępowe do serwera (dostęp FTP). Oczywiście po wykonanej pracy, celem bezpieczeństwa możesz i powinieneś zmienić swoje hasła.

W przypadku Google Tag Managera, usługa obejmuje również „otagowanie” wskazanych przez Ciebie zdarzeń na stronie.

Jesteś zainteresowany?
the comments are closed