Optymalizacja kluczem do sukcesu

Ranking wyszukiwarek to pozycjonowanie twoich stron internetowych w miarę możliwości – najlepiej na pierwszej stronie – w wyszukiwarkach – zwłaszcza w Google i tym, bez użycia nieautoryzowanych sztuczek!

Pokrótce wyjaśnijmy, co to jest ranking, co przynosi i co kryje się za algorytmami rankingowymi.

Istnieje naprawdę wiele dobrych stron w sieci, które są słabo wypozycjonowane w wyszukiwarkach i niemal nie można na nie trafić. To tu pojawia się LivingLogic. Dopiero po poważnej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek / rankingu wyszukiwarek, osiąga się lepszą widoczność stron internetowych w wirtualnym świecie.

Ranking wyszukiwarek, co to jest?

Ranking to nic innego jak uszeregowanie, sporządzenie pewnej listy stron zależnie od siły czynników rankingowych. Jednak pamiętaj: bez odpowiedniej treści nawet dobry marketing i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, nie są możliwe; a przynajmniej nie gwarantują wysokiej pozycji w kontekście popularnych fraz.

Oznaczaj odpowiednio istotne tytuły i nagłówki, wypełniaj witrynę wystarczającą ilością tekstu.

Dlaczego optymalizacja pod kątem wyszukiwarek?

Optymalizacja witryny jest korzystna z wielu powodów. Oto kilka przykładów:

  • Aby użytkownicy wyszukiwarki znaleźli Twoją ofertę lub usługę.
  • W ten sposób zwiększony zostanie ruch w witrynie, co daje większą szansę na sukces i zwiększy prestiż.
  • Aby użytkownicy wyszukiwarki częściej widzieli nazwę Twojej firmy. Wzrasta percepcja – to reklama pośrednia .
  • Aby zaoszczędzić znaczną część kosztów reklamy w klasycznych mediach dzięki dobrej pozycji w rankingu stron internetowych.
  • Poprzez optymalizację pod kątem wyszukiwarek można maksymalnie wykorzystać Internet jako platformę do promowania sprzedaży.

Algorytm rankingu w wyszukiwarkach

Dzisiaj sieć składa się z miliardów stron internetowych. Każdego dnia dodaje się tysiące nowych domen. Dlatego naturalne jest, że wyszukiwarki udostępniają tysiące lub miliony wyników dla większości zapytań. Aby znaleźć się wysoko i utrzymać sensowną pozycję, trzeba wkupić się w łaski tzw. algorytmu rankingowego. To on odpowiada za to, aby wszystkie wyniki wyszukiwania były  posortowane według trafności (ranking) . Wyniki, które najlepiej pasują do wyszukiwanej frazy, będą wyświetlane jak najwyżej. Najlepiej, aby pasujący wynik wyszukiwania znalazł się na pierwszym miejscu. To jest problematyczne, zwłaszcza, że trafności treści nie ocenia się już tylko po natężeniu występujących słów kluczowych. Inteligentne wyszukiwarki dostrzegają celowe powtórzenia, wiedzą kiedy dane zdania brzmią naturalnie i np. korzystają z synonimów.

no previous post
next post
Related Posts
No comments to read